Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Beatrice - 6 maj 2015 21:45

Hej på er!

Sorry att jag inte skrev igår, men asså är så stressad just nu. Eller hela tiden egentligen.. Hade matte prov idag och har kemikursprov på måndag. Har dessutom haft en massa nationella de senaste veckorna och en massa andra prov så har pluggat varenda dag de senaste veckorna. Men man får väl skylla sig själv när man väljer pluggigaste linjen natur och dessutom på en skola med rätt höga krav. Jag pluggade till matte prov igår så det var därför jag inte skrev. Jag borde egentligen läsa på till kemin nu men ska göra det hela helgen och dessutom är det Robinson på tvn just nu så tänkte att jag kunde ta en liten paus och blogga lite framför tvn. Så fort klockan blir 9 kommer jag köra näsan i boken igen, så försöker njuta av den lilla paus jag får. :) 

Men om 30 dagar är det 5 Juni och då har jag skolavslutning! Jag längtar sjukt mycket till sommaren (precis som vilken annan skoltrött ungdom). Men fram tills dess kommer jag vara ganska upptagen med prov och liknande fram tills typ sista veckan då det bara kommer vara en massa kul i skolan. :D

Har dessutom ett par konfirmander som jag ska vara med och konfirmera nu i helgen då jag är andraårs konfirmandassistent. Misstolka inte detta, jag är inte troende! Jag blev assistent för att jag tycker det är kul att träffa nytt folk och få umgås med vänner (inte bara i kyrkan utan på läger och trevliga event). Kan säga att jag har träffat en massa nice folk och jag skulle rekomendera det till alla ungdomar. c: 

Själva syftet med detta inlägg var väl att informera om att jag är väldigt upptagen.. Men skriver så ofta jag kan och det kommer antagligen oftast att vara på kvällarna som jag bloggar. ;) Mitt schema är fullsmockat denna vecka men från och med nästa vecka kommer det börja lätta så då kommer jag ha mer tid :) Ses snart hoppas jag!

Presentation

Hej!
Kul att du kommer och besöker min blogg. Kommer att skriva om lite allt möjligt här så något lär ju falla dig i smaken
/Bea

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards