Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Ny blogg

Av Beatrice - 4 maj 2015 01:30

Hej världen .. (crapig hälsningsfras jag vet..)

Så nu har jag tagit på mig det omöjliga jobbet, enligt mig för jag lyckas aldrig, att starta en blogg. Jag har ca 0% förtroende för att denna blogg ska hålla. Men,men.. Man kan ju alltid försöka. Även fast jag kanske borde ta visdom av min blogghistoria och inse att denna blogg kommer vara död inom en månad. Så förvänta er inget helt enkelt..

Namnet på bloggen är Bea-utiful.. Jag syftar då inte på att jag är vacker eller nått, vilket jag inte är, eller kanske ibland.. Okej skit i det! Det va iaf inte tanken bakom namnet. Utan det va det fyndiga i att jag kunde bilda ett ord av mitt smeknamn.. Ungefär lika klyftigt som att William kan bli till Will.I.am eller att namnet Olive är ett anagram för I love (credit till Easy A för att ni får mig att låta smart, hade inte kunnat detta utan er!).

Inte för att så många direkt kallar mig för Bea, även fast jag vill att de ska göra det, så tänkte jag att detta kan leda till en ändring på det. Jag kan säga att några bryter mot sina nyårslöften just nu genom att inte kalla mig Bea. Så.. Jag hjälper ju bara vänner i nöd här genom att döpa bloggen till något som är inspirerat från namnet Bea..

Okej det va namnet på bloggen, men mitt riktiga namn är Lina. Vilket är förbjudet att använda i syfte att lära vänner att kalla mig för Bea, vilket är min högsta önskan i livet! (Nejdå) Du blir inte portad om du säger det, men du får en varning! (fan va löjlig jag låter, få stop på mig snälla!)

Okej men bloggen, bloggen kommer handla om allt vad jag kan tänkas komma på att skriva om.. Antagligen kommer jag inte skriva så mycket och under så lång period men i bästa fall håller den längre än vad mina gamla bloggar gjorde.

Jag tar gärna emot frågor, tips, åsikter osv. Det är bara att skriva i kommentarerna om ni vill något.

Nej, men annars var det väl inget viktigt jag hade att säga.. Klockan är liksom halv 2 på natten och jag måste nog sova nu.. Aja. 

Godnatt peepz!


 
 
Daniella Espinoza

Daniella Espinoza

4 maj 2015 09:40

Aww, yes! Jag ska försöka komma ihåg att kalla dig Bea! ❤️

http://daniellaespinoza.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 14 maj 2015 15:45

Hej! Så igår var jag på middag med resten av assistenterna på Spicy. Det va skitgott! Ledarna bjöd på alltihop som tack för det gångna året. Tror att det kostade dem 1340kr att ge mat till oss 14 o.O Efteråt gick jag, Danne, Melli och Angelica ti...

Av Beatrice - 11 maj 2015 23:15

Hej allihopa! Har ändrat lite utseende på bloggen nu, så nu ser den ju rätt skaplig ut faktiskt :) Jag gillade utseendet den hade från början så ändrade inte så mycket, mest bara typsnittet. Så vad har hänt sen jag skrev sist.. Jo igår så konfi...

Av Beatrice - 9 maj 2015 01:13

Hej! Okej, så idag slutade jag vid lunch, vilket va jäkligt skönt eftersom jag behövde tid till att fixa mig inför avslutningsmiddagen i kyrkan. Vi skulle va där halv 5 och ordna en massa innan alla konfirmander skulle komma vid 6. Hade kul och trä...

Av Beatrice - 6 maj 2015 21:45

Hej på er! Sorry att jag inte skrev igår, men asså är så stressad just nu. Eller hela tiden egentligen.. Hade matte prov idag och har kemikursprov på måndag. Har dessutom haft en massa nationella de senaste veckorna och en massa andra prov så har p...

Presentation

Hej!
Kul att du kommer och besöker min blogg. Kommer att skriva om lite allt möjligt här så något lär ju falla dig i smaken
/Bea

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards